CM, dat is niet zomaar een IT-werkgever. Elke dag zorgen we ervoor dat onze 4,5 miljoen leden op beide oren kunnen slapen. Dat zijn heel wat mensen die rekenen op jou en op je team. Met 600 ICT-collega's zetten we ons dagelijks samen in om de beste service te bieden aan onze 4,5 miljoen leden en onze bijna 8000 personeelsleden.
De IT Servicedesk is bij CM hét aanspreek- /meldpunt voor ICT storingen, gebruikersvragen, aanvragen voor support bij meetings, vragen over desktop en printers, ...
Het is dus zeer belangrijk dat de interne klant een correct en vriendelijk antwoord krijgt en bij een incident op de hoogte wordt gehouden over het verloop ervan en de oplossing die wordt gevonden en ook om aanwezig te zijn voor support bij meetings.
Wij bieden een contract van onbepaalde duur in een grote organisatie met veel doorgroeimogelijkheden..
Bij CM kan je rekenen op een competitief loon met een-waaier aan extralegale voordelen en de mogelijkheid om werk en privéleven goed in evenwicht te houden.
Daarnaast zijn er nog vele andere voordelen:
Als kers op de taart, toffe collega’s en een werkcultuur die gericht is op samen mooie resultaten behalen.
Bezorg ons je CV en motivatiebrief via de knop "Ik ben geïnteresseerd".
We kijken ernaar uit je reactie te mogen ontvangen !